DEAR SANTA.


NEJ, NEJ, NEJ. dom har gjort det igen. jävla facefuck. kan dom sluta vända upp och ner på life as i know it precis när jag lärt mig to know it? vad är det för nytt hittepå med profilerna? jag fattar ingenting. och man vill ju liksom inte lägga ner dyrbar tid på att fatta när man precis avslutat sitt mission att förstå sig på senaste ändringen. det kan väl inte bara vara jag som tycker det här är superbläigt? slår vad om att facefuck var bäst som första version. jag röstar för att vi går tillbaka till det och är nöjda och glada. nej, just det. aldrig är vi nöjda. jag och ragge har liksom polat tops tre veckor och jag är redan sugen på att byta ut honom mot en sådan där ajfån. har man rätt att klaga på att han saknar blixt om man inte är blixten själv direkt? och när jag ändå är igång. vad händer med att min fräsiga blogg-stapel liksom ligger och ruttnar längst ner på sidan istället för blomstrar uppe i hörnet? kära tomte, i julklapp önskar jag mig lite nya skills utan att behöva lägga ner någon dyrbar tid på det. jag har ätit läskigt mycket pepparkakor.. och då var jag ändå snäll redan innan. så, tack på förhand då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback