SMÄLLKARAMELL.


PUST OCH STÖN. har nog aldrig varit så här sliten ett årsslut. blev en rövarjul à la ayia napa-stil (var aldrig den tjejen som var där, men uttrycket ligger bra i mun liksom). visst att överkonsumtionen av alkohol var jävligt närvarande, men julmaten och kärleken ska inte förglömmas. en vuxenjul var inte så dum ändå.. i alla fall inte innan man startade 'dränker mig i handfatet-veckan' med 14-timmarsdagar. man vet att det har gått för långt när man ger tillbaka beloppet kunden ska betala från kassan istället för att ta emot, eller när man flertalet gånger byter ut ordet 'tack' mot 'tass' i samma konversation. vad fan, tass.. se-ri-öst? borde kanske fila på en 'mitt liv som hund 2'.

PUST OCH STÖN. nu är i alla fall snart det här året slut. fan vad skönt. ska bara genomlida två ångestdagar deluxe innan det är dags att bita ihop och komma igen då. (soundtrack; bit ihop och kom igen då, kom igen då, kom igen då). hej nyårsafton och nyårsdagen. tyvärr fuckades mina planer om ett inlåst nyår när min partner in crime uteblev. ger mig alltså ännu ett år på mission impossible; ha en jävligt kul nyårsafton. wish me luck.

i övrigt vill jag mest säga. HEJDÅ KAOSIGA 2011 OCH HEJ UNDERBARA 2012!
FY FAN VAD VI SKA HA DET BRA IHOP!


Kommentarer
Postat av: P-cake

Alltså du är fan i mig en skojfrisk en! Känner att mitt liv behöver en Frida P dos... Snart.

2012-01-18 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback