ÖNSKAR ALLA EN SKITNÖDIG ADVENT.




nej, så här cool är jag inte nu. långt ifrån. jag försöker mig på en sådan där 'blogg-grej'. typ skriver ett superointressant inlägg om vad jag ska göra idag, dricka någon fettfri macchiato på något hippt ställe och köpa dom där skorna för femtusen som någon för smal fashionista hade på sig på någon slags gala. och istället för att lägga upp en bild på hur man ser ut i skrivande stund går man igenom hela arkivet med egobilder och väljer en där man ser lagom cool och obrydd ut. well.. skillnaden mellan mig och 'riktiga' bloggare är att jag inte vet vad en macchiato är (men visst finns det något som heter så?), inte har femtusen spänn att lägga på ett par skor och att jag erkänner att min nuvarande uppenbarelse är långt ifrån bildens. i själva verket har jag en skitnödig första advent i min ensamhet och ser ungefär exakt så här förstörd ut..


vad händer med min första advent? tack som fan jesus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback