SEPARATIONSÅNGEST.


idag har jag investerat i en ny mobil. men inte en sådan där ajfån. lägger hellre sjutusen på en resa till solen. men, that's just me.. apparently. men faktum kvarstår ändå att jag dumpat classe ohlson för någon som är 'som alla andra'. en sådan som kan ta bilder, spotifya och göra en beroende av wordfeud. kommer jag ångra mig? ingen är som classe. vem kan överleva både toalettdrunkning, tegelväggsdunkningar och asfaltstapp liksom? får fan ångest i skrivande stund. har lämnat honom alldeles ensam i tusen bitar i soffan också (läs; tre bitar.. för han är så jävla fantastisk och kan inte gå sönder i fler!!!!11). nu känns det ännu värre. den har en del att leva upp till den här krabaten. ska börja med att ge den ett riktigt risigt namn så den verkligen får kämpa för sin överlevnad och kärlek..

några förslag?


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag har alltid gillat Alfons. Min son ska heta Alfons och då skulle ju min framtida son och din kära mobil ha någonting gemensamt! Det vore ju fint.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback