SMILEY.


den enda helgen min bästa vän kunde ta sig från grannlandet till stockholm och den helgen nästan hela 'mitt' kalmar vallfärdat till stockholm för inflyttningsfest. jo, men det var ju den helgen frida p tagit ledigt från jobbet för att åka hem. tajming är inte mitt andranamn direkt. men jag har det rätt bra. har i skrivande stund matkoma undertecknad hemlagade kroppkakor. så jävla värt. 

fick ett litet infall tidigare som vi kan välja att kalla något i stil med 'jagärsåjävlatröttpåmigsjälvattjagsomnarnärjagprecisgåttupp' eller närrelaterat. singlade slant mellan att pierca mig och färga håret i någon opassande färg. och nu har jag som bilderna visar alltså en ständig känsla av en fet prilla under läppen. det enda som saknas är den där saften som börjar rinna efter ett tag och spyattacken som följer. känns med facit i hand som om det här alternativet var snäppet vassare. klapp på axeln, frida. nu slipper du överväga att börja snusa eller röka på riktigt. jo, jag är seriös. tanken har slagit mig. vad händer med det liksom? någon slags livskris på gång?

nu ska jag spela något magiskt döda-spel med lillebror. förökte i övrigt förhöra honom på engelskan nyss. jag ba 'woho, big sis är fan fett grym på engelska, jag kan hjälpa dig'.. fem minuter senare efter att ha läst igenom två sidors oväsentlig nonsens jag inte minns att jag någonsins lärt mig 'äh, alltså.. det här kan ju du, du behöver inte mig.. kör på känsla!' skolning vs. känsla 0-1. (någon som inte instämmer? ta ut alla satsdelar i detta inlägg och återkom..)

well, ALLTID lika trevligt att komma hem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback