HUMOR(D).


googlade 'humor' och hittade denna. får verkligen lov att anta att det lilla roliga jag ser i det beror på att klockan är 00.40 en tisdagkväll efter överskott på omega3, chokladfrossa och gin i omlopp. för att inte glömma en rejäl dos med fotboll. inte konstigt att man inte är helt okej. jag måste verkligen duscha. annars blir ingenting roligt för någon i min närhet imorgon. nu ska jag gå och akta mig för miscalculation. eventuella misstag på ämnet kommer givetvis rapporteras.



01.02 och jag kan rapportera att allting gick till enligt vett och etikett. och jag kan också inse att jag inte som utlovat rapporterar om eventuella misstag, utan om väl genomfört uppdrag. vem fan vill ha goda nyheter liksom? känner mig lite ringrostig, men lovar bättring. nu dör vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback