LA GENTE ESTA MUY LOCA.


igår tog jag och sambhoe på oss bikini och sprang ut på söder i världens regn och rusk. höstskrek lite och samlade energi att ta fram i sämre tider. kändes som en jävligt bra idé i stunden. känns mindre bra idag när det verkar som att familjen snor flyttat in i min högra näsborre. och det första man tänker då är såklart.. vad fan var det för fel på den vänstra? det andra man tänker är att om jag inte blir sjuk efter det här finns det helt plötsligt bevis för att jag är superwoman. och det tredje lär väl vara att jag är helt knäpp och att intressenivån i detta inlägg = noll. slå ihop 1,2,3 och vi har en knäpp, snorig och totalt ointressant superwoman. så jävla 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback