SLAVE 4 ME.


det är ju alltid kul att få ta del av andra människors dagsplanering. så att man inte glömmer vad andra människor ska göra. superviktigt förstås. här kommer därför min lilla söndag;

- jobba
- brittan

JORÅSÅATTE. då tog man det tillfället i akt att skryta med godbitarna också. och ni som inte tycker att brittan är något att skryta med kan gå och dra något gammalt över er. själv laddar jag inför en söndag som kommer fräsa sönder. och ja, jag erkänner att jag fortfarande vill tro att brittan är på topp och är slaviskt snygg. och ja, jag erkänner att jag kommer bli lite besviken om så inte är fallet. men.. jag har sittplats vilket gör att jag inte kommer kunna ta ett rättvist beslut i frågan pga avståndet. och när jag sedan träffar henne, kramas lite, tar en bira och snackar gamla minnen (?).. då kommer jag ändå vara för exalterad och ge blanka fan i lönnmage och sju svåra år. britz, den långa väntan är över. ikväll ska du äntligen få vara en slav för mig.

ps. maja, jag sörjer din frånvaro. men lovar kärleka för oss båda.


någon som inte blir svettig? gå till doktorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback