SYNDIG KÄRLEK.


efter midnatt och jag målar naglarna. det är mycket så här i juletid. det är synd om människan som jag och linus-ida brukar säga. verkar inte bättre än att jag käkat någon slags salt sill i min indiska take away också. precis halsat en liter vatten ur vattenflaska. jag dricker alltid ur vattenflaska hemma. sjukt sportig tjej, jag vet. med detta skvalp i magen drar jag salta sillen-slutsatsen och konstaterar att jag antagligen kommer vakna utav överansträngd blåsa om x antal timmar. kul jul.

i övrigt har jag varit ledig idag. och försökt mig på någon slags 'julstämning på stan'. enda skillnaden mellan mig och dom tre miljarder andra människorna som sprang runt på åhléns city var att jag inte var på julklappsjakt. och det värsta med det är såklart att jag måste erkänna att jag härmed blir berättigad labeln som jubelidiot. har inte tid att åka hem över jul, därför ingen julklappsmani och således 0,3 % julkänsla. man får nästan ursäkta mig för mitt tappra försök att hitta den på stan, men bara nästan.. istället blir det lite smällpåkäftenfridap. och jag älskar ändå människor. men det är någonting med den här hysterin som kliar i ögonen. man ba; men sluta härja runt och strö pengar över varandra och typ kramas istället. eller? jag har väldigt lite pengar (för dom lägger mitt ego på kläder till mig själv), däremot har jag massa kärlek. den som är snäll, kan få. för det är synd om människan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback