LESS-KIGT.


vad har hänt senaste veckan?

jag har ätit ca 3 kg lösgodis (ingen överdrift, kanske en underdrift till och med), jag har köpt min första bok på kanske tio år ('ursäkta att man vill bli lite älskad' var titeln, kunde liksom inte låta bli), det har flyttat in fem finnar på välvalda spots i mitt ansikte (tillhör gör att jag nästintill slutat välkomna finnarna in i butiken, snacka om att hämnas), besämt mig för att börja spara pengar utan ursäkter (behöver jag nämna att fenomenet tröstshopping sätter käppar i hjulet?), gått in i en lyktstolpe (på riktigt, rätt in, pang, aj)..

då är frågan. vad av det här är egentligen kul? 

internetuppehåll känns jävligt sunt. avhållsamhet kanske är det nya svarta. less-kigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback